Wonen in de Noorderkempen

zoek:

Vragen en klachten

 

VRAGEN

 

Op de kantoren van “De Noorderkempen” kunt u bijkomende informatie inwinnen, zie —>

 

 

KLACHTRECHT

 

Het klachtendecreet geeft alle sociale huurders het recht om kosteloos een klacht in te dienen tegen handelingen van een sociale verhuurder.

Eerst moet hij zijn klacht wel aan de verhuurder zelf richten!

Pas in tweede instantie, wanneer die klacht geen gevolg of gehoor krijgt, kan men een beroep doen op de Vlaamse Ombudsdienst.

De Vlaamse Ombudsdienst onderzoekt eerst de ontvankelijkheid van een klacht. Is ze ontvankelijk, dan zal hij de klacht grondig onderzoeken, en ook de sociale verhuurder contacteren om een volledig beeld te krijgen van de problematiek. Daarna bemiddelt de Ombudsdienst om overeenstemming te bereiken tussen beide partijen, en herhaling van de problemen in de toekomst te vermijden.

 

VLAAMSE OMBUDSDIENST

​LEUVENSESTEENWEG 86

1000 BRUSSEL

Tel.: 1700

Fax: 02/5524800

Email: info@vlaamseombudsdienst.be

 

CONTACTEER ONS

Adres:Kweekstraat 4B
2330 Merksplas
Tel:
Fax:
014 63 95 95
014 63 95 92

 Contacteer ons 

OPENINGSUREN

Maandag16u00 – 18u00
Dinsdag10u00 – 12u00
Woensdag10u00 – 12u00
Donderdag10u00 – 12u00
Vrijdag10u00 – 12u00

Klik hier om de uitzonderlijke sluitingsdagen te bekijken.